Sambata ma droghez !

Totul a inceput din pura curiozitate, cand un prieten mi-a facut cadou o mostra dintr-un anumit drog* pe care l-a recomandat ca fiind cel mai tare dintre toate cele existente . In plus de asta, inca nu aparuse pe piata si de aceea am fost foarte tentata sa-l incerc.

 Prima stare indusa de acesta a fost una de… descarcare de toata energia negativa … de relaxareeee . Am devenit repede dependenta de starea aceea euforica si am inceput sa consum cantitati destul de mari, ori de cate ori aveam ocazia : cu cafeaua de dimineatza pentru ca pur si simplu imi dadea pulsul necesar inceperii zilei, seara inainte de mese, pentru ca ma “scutura” de oboseala survenita in timpul orelor de scoala (pe vremea aceea), si in doze mai mici seara inainte de culcare.

Cu trecerea timpului, consumul acestui drog s-a extins la tot mai multe persoane, aparand in cele din urma si pe piatza. Insa, ca orice produs care ajunge sa aiba succes (amintesc aici celebra Coca –Cola) , a inceput sa-si piarda din calitate, diminuandu-se mult efectul acestuia, mai ales … ca… shoc : a inceput sa fie produs si pe piatza autohtona.

De aceea, grupuri substantiale de dependenti care au prins gustul original al acestui drog, si care nu pot fi satisfacuti cu orice “Nicorette” prost,  si-au gasit dealerii** lor speciali care le importa drogul cam de 4-5 ori pe an , in locuri special amenajate.

Si astfel toti drogatii din tara –printre care si subsemnata , se vor strange sambata aceasta pentru a priza nestanjeniti o celebra marca*** de drog adevarat . Culmea e, (ca uitasem sa mentionez la inceput ) ca supradoza nu iti face rau, ci din contra… te binedispune pentru cateva luni bune .

I can hardly wait !! dr

 

————————-

*-muzica trance

**- The Mission

***- Paul van Dyk

P.S : singurule droguri adevarate pe care le consum frecvent sunt cafeina si nicotina inhalata pe nas – adica fumez pasiv. 😀

One thought on “Sambata ma droghez !

  1. adrian September 20, 2010 at 11:53 am Reply

    pfiu…
    ma speriasi draga.
    am crezut ca chiar esti in activitate narcotica
    😀
    anyway chiar daca nu te-ai “droga” tu tot esti intr-o stare euforica.

    nu te-ai schimbat si ar fi pacat sa o faci.

Leave a comment